Οι influencers εγκαταλείπουν το Instagram
Και όμως! Τον τελευταίο καιρό ακούγεται πως οι μεγαλύτεροι Influencers σκέφτονται να εγκαταλείψουν την εφαρμογή που τους ανέδειξε. Πρόκειται άραγε για μία ακόμη φήμη ή μήπως ήρθε η ώρα για μια ριζική - για όλους - αλλαγή;
Oι Influencers και το Instagram μοιάζουν έννοιες αλληλένδετες – το ένα δεν φαίνεται να υπάρχει χωρίς το άλλο.
Σας ενδιαφέρει και θα θέλατε να πληρώνεστε για την δημιουργία περιεχομένου; Καλύτερα να αρχίσετε να επενδύετε τον χρόνο σας στην τέλεια ροή του feed σας, την επιλογή και χρήση σωστών hashtags, αλλά και μην ξεχνάτε να επικοινωνείτε και να στέλνετε DM στα brands 24/7, συμμετέχοντας παράλληλα στον ίδιο βαθμό με τους υπόλοιπους λογαριασμούς. Ακούγεται εξαντλητικό, σωστά;
Πολλοί influencers κάνουν ένα βήμα πίσω, είτε τερματίζοντας τις συνεργασίες τους, είτε διαγράφοντας εντελώς τον λογαριασμό τους. Και όχι, δεν πρόκειται για διαφημιστικό κόλπο αλλά για ένα much-deserved break.
«Καθώς περνούν τα χρόνια και το Instagram αλλάζει, αισθάνομαι όλο και λιγότερο ότι μου ταιριάζει προσωπικά και από επιχειρηματικής άποψης», δήλωσε η influencer και blogger Jess Ann Kirby, η οποία έχει 137.000 followers στο Instagram. «Από οικονομικής άποψης, είναι απίστευτα αποδοτικό, αλλά έχει φτάσει στο σημείο να αισθάνομαι ότι δεν αξίζει πια τον κόπο»
Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο. Το Instagram έχει δεχτεί πυρά για λογοκρισία των γυναικείων σωμάτων, ειδικά όσων δεν είναι αδύνατες, λευκές και cis gender – και για επιζήμιες επιπτώσεις στην ψυχική υγεία των νεαρών γυναικών και των κοριτσιών. Επιπλέον, μπορεί να είναι σχεδόν αδύνατο να συμβαδίζεις με τον αλγόριθμο που αλλάζει συνεχώς (η εφαρμογή που κάποτε βασιζόταν στις φωτογραφίες, πιέζει τώρα σε μεγάλο βαθμό τα Reels), γεγονός που ανάγκασε πολλούς δημιουργούς να αλλάξουν το περιεχόμενό τους.
Για την πλειονότητα των influencers, το Instagram αποτελεί την κυριότερη πηγή εσόδων, οπότε η αποχώρηση από την εφαρμογή μπορεί να οδηγήσει σε οικονομική αβεβαιότητα. «Θέλω να έχω τον έλεγχο της επιχείρησής μου. Δεν θέλω να ελέγχεται από το Instagram» προσθέτει η Jess Ann.
Με την ικανότητα του TikTok να κάνει τα εμπορικά σήματα και τους δημιουργούς να γίνονται viral εν μία νυκτί, μέχρι την indie εφαρμογή 28 Row, που συνδέει γυναίκες για επιχειρηματικές ευκαιρίες και συναισθηματική υποστήριξη, οι influencers δεν χρειάζεται πλέον να ξεκινήσουν από το Instagram για να επιτύχουν ή να χτίσουν μία πιστή κοινότητα. Ποτέ δεν πιστεύαμε ότι θα βλέπαμε αυτή τη μέρα, ωστόσο φαίνεται πως ήρθε η ώρα να αλλάξουν πολλά.
Για την πλειονότητα των influencers, το Instagram αποτελεί την κυριότερη πηγή εσόδων, οπότε η αποχώρηση από την εφαρμογή μπορεί να οδηγήσει σε οικονομική αβεβαιότητα. «Θέλω να έχω τον έλεγχο της επιχείρησής μου. Δεν θέλω να ελέγχεται από το Instagram» προσθέτει η Jess Ann.
Με την ικανότητα του TikTok να κάνει τα εμπορικά σήματα και τους δημιουργούς να γίνονται viral εν μία νυκτί, μέχρι την indie εφαρμογή 28 Row, που συνδέει γυναίκες για επιχειρηματικές ευκαιρίες και συναισθηματική υποστήριξη, οι influencers δεν χρειάζεται πλέον να ξεκινήσουν από το Instagram για να επιτύχουν ή να χτίσουν μία πιστή κοινότητα. Ποτέ δεν πιστεύαμε ότι θα βλέπαμε αυτή τη μέρα, ωστόσο φαίνεται πως ήρθε η ώρα να αλλάξουν πολλά.