Οι Έλληνες άνω των 65 ετών ψωνίζουν πλέον συστηματικά online - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Οι Έλληνες άνω των 65 ετών ψωνίζουν πλέον συστηματικά online

 

Σε ψηφιακά μονοπάτια έβαλε η πανδημία ακόμη και τους Έλληνες ηλικίας 65 ετών και άνω, οι οποίοι μέχρι πρότινος μάλλον γυρνούσαν την πλάτη στις online αγορές. Ποιώντας την ανάγκη… του COVID-19 φιλοτιμία, πλέον και οι μεγαλύτερες ηλικίες στρέφονται στο ψηφιακό κανάλι για τις αγορές τους.

Δεν είναι τυχαίο ότι το πρώτο τρίμηνο του 2021, οι e-shoppers ηλικίας 65-74 ετών στην Ελλάδα σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση online αγορών από όλες τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες, με ένα ποσοστό ανόδου, που φτάνει το εντυπωσιακό 91%.

Αλλά και οι online αγορές από άτομα ηλικίας 55-64 ετών αυξήθηκαν κατά 56% από τις αρχές του έτους. Οι ηλεκτρονικές αγορές από τους Έλληνες ηλικίας 45-54 ετών αυξήθηκαν κατά 29% και στην ομάδα 35-44 ετών κατά 23%.

Συνολικά, η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα εν μέσω πανδημικής κρίσης καταγράφει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης. Σχεδόν τα 2/3 των Ελλήνων (68%) έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο. Οι περισσότεροι e-shoppers ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των 18-54 ετών.



Όλοι οι Έλληνες είναι online

Σύμφωνα με τη Focus Bari και την τελευταία έρευνα «Focus on Tech Life Tips» για το πρώτο τρίμηνο του 2021, και η χρήση του Internet στην Ελλάδα …πιάνει πλέον ταβάνι: το 96% των Ελλήνων, 13-74 χρόνων είναι πλέον online. Στις ηλικίες 55-64 το αντίστοιχο ποσοστό είναι σχεδόν 90%, ενώ έχει ξεπεράσει το 70% στις ηλικίες 65-74.

Στο μεταξύ, πλέον, 9 στους 10 Έλληνες έχουν το δικό τους smartphone, ώστε να σερφάρουν ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε χώρο. Μάλιστα, το ποσοστό των Ελλήνων που έχουν δικό τους smartphone είναι αυξημένο κατά 10% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2019 (82%). 

Τις μεγαλύτερες αυξήσεις παρουσιάζουν οι ηλικίες 55-64 (+23%) και 65+ (+61%), οι οποίοι -εύλογα- λόγω της πανδημίας μπαίνουν ταχύτερα στον ψηφιακό κόσμο από ό,τι στο παρελθόν και άρα το smartphone γίνεται και γι’ αυτούς απαραίτητο καθημερινό εργαλείο.



Σερφάρουν από κούνια

Ένα ακόμη εντυπωσιακό στοιχείο της έρευνας είναι η διείσδυση του Διαδικτύου μεταξύ των μικρών παιδιών.

Αφενός η μεταφορά σχεδόν όλης της δραστηριότητας εντός σπιτιού και αφετέρου οι ανάγκες της τηλεκπαίδευσης έβαλαν το σύνολο -σχεδόν- των Ελληνόπουλων στον ψηφιακό κόσμο. Πλέον το 91% των παιδιών ηλικίας 5-12 χρόνων χρησιμοποιούν το Internet.

Mάλιστα, στις ηλικίες 10-12, όλα τα παιδιά είναι online (97%). Αλλά ακόμη και οι πολύ τρυφερές ηλικίες των 5-6 είναι πλέον χρήστες του Διαδικτύου.



Συνωστισμός στα social media

Στο μεταξύ, συνωστισμός παρατηρείται πλέον στα social media: 8 στους 10 Έλληνες (78%) έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα και χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (με οποιαδήποτε συχνότητα). Μάλιστα, λίγο περισσότεροι από 7 στους 10 (72%) δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media.

Και από ό,τι φαίνεται οι Έλληνες μπαίνουν στον λογαριασμό τους από το κινητό, αφού το 87% του ελληνικού κοινού χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο μέσω του smartphone του και εξ αυτών το 81% καθημερινά.




moved.gr